JE HEBT ONS GEHACKT

emoji

Dan is deze conferentie echt wat voor jou!

Cirkeloefening

Cirkeloefening

Wat gaat er goed? En wat zou je willen leren?

Rol van de docent Leercoach
Taxonomie van Bloom
Cirkeloefening

De studenten tekenen een cirkel op een vel A4. Dit kan natuurlijk ook in Word of een ander programma. In deze cirkel schrijft de student op wat er al goed gaat. Vervolgens tekent de student een grotere cirkel om de eerste cirkel heen. In deze cirkel schrijft de student op wat hij zou willen leren of wat er beter kan. Hier komt een actiepunt of -plan uit.

Kerntaak van de docent

• Afstemmen, betrokkenheid tonen en (h)erkennen.
• Didactisch coachen (zelfsturing)
• Pedagogisch coachen (zelfsturing)
• Coachen op individueel zelfregulerend gedrag
• motivatie, betrokkenheid, zelfsturing en metacognitieve vaardigheden bevorderen.

Online Ja
Fysiek Ja
Online kansen

Laat studenten hun cirkel maken in OneNote. Wanneer zij deze met jou delen kun je online meelezen en feedback geven.

Weten hoe OneNote werkt? Klik dan hier!

Met dank aan Cor van Septemberonderwijs. 

 

Recent Posts