JE HEBT ONS GEHACKT

emoji

Dan is deze conferentie echt wat voor jou!

Practoraat Mediawijsheid | Jaarverslag 2018 – 2019

Ken je dat gevoel… dat een bepaald moment je doet beseffen dat er weer een jaar voorbij is en het nieuwe schooljaar alweer van start is? Tijd voor ons jaarverslag!

Practoraat Mediawijsheid | Jaarverslag 2018 – 2019

mbomediawijs.nl - 8 november 2019

Het is de Week van de Mediawijsheid, en wij trappen af met een kleine traditie namelijk: ons Jaarverslag?. Vorig jaar reflecteerden we in het jaarverslag op ons eerste jaar als Practoraat Mediawijsheid. Een fase waarin we de zoektocht startten met iets wat wij Practo-wat noemen.

Een jaar later blikken we wederom terug, maar deze keer op Practo-Hoe: Kennis- & werksessies, experimenten op basis van design thinking, nieuwe website en huisstijl en het evenement (v)Mbo Mediawijs. Met 19 docenten en onderwijskundigen, 4 mbo instellingen en 10 aangehaakte opleidingen is onze leergemeenschap verdubbeld! Wat ons kenmerkt is onze onderzoekende houding. Wij passen deze houding niet alleen toe in het ontwikkelen en toepassen van mediawijze curricula en didactiek, maar ook op de wijze van samenwerken en kennisdelen.

Namens alle collega’s van Practoraat Mediawijsheid, veel leesplezier!

mbomediawijs.nl

Verder lezen